Prom night - 020610

Fias kväll blev förstörd eftersom det serverades potatisgratäng vilket hon gjorde klart att hon INTE gillar!
Jag tror att det här är den mest oglamourösa efterrätt jag någonsin sett, snälla. Jag förväntade mig lite mer klass på en sån här tillställning där folk har kläder för tusentals kronor och har fixat sig en hel dag, köptes dom av hemglass-bilen eller?
Jag har typ 20 sånna här bilder, att få till en när alla var samlade var i princip omöjligt.
Jag älskar mitt hår och min klänning! Jag älskar att den inte är en sån typisk balklänning.
Nytt försök - ny vinkel!
Mer bilder kommer! Men här de första bilderna från igår kväll. :)

Kommentarer
Postat av: daniella laurila

åh, du var så fin! :)

2010-06-04 @ 15:10:37
URL: http://ddaniellalaurila.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0