Tennisproffset Nadal som musikstjärna

Eftersom min kära bror är den mest tennisintresserade jag känner följde han så klart den spännande matchen i Roland Garros när Robin Söderling slog världsettan Roger Federer, han är i ett lyckorus eftersom det innebär att vid en möjlig final med hans favorit Rafael Nadal mot just Söderling och när Rafa i bästa fall vinner blir han världsetta igen. Och det mina kära bloggvänner, det betyder att min lillebror inte kunde bli gladare. Så nu håller vi tummarna för att Robin tar sig till final men inte vinner för då blir det Vamos Rafa-party med min lillebror som enda gäst.
Förresten har ni kanske sett Shakiras senaste video, Gypsy. Har ni inte kan ni söka upp den för faktum är att jag höll på att skratta ihjäl mig när jag såg den, gissa vem som är Fröken Mebrak Ripoll's loverboy i videon? Ingen mindre än Rafael himself. Jag tycker iaf att det är ett ganska konstigt val som seriös tennis spelare att ställa upp i en kärleksvideo tillsammans med Shakira. Särskilt när båda har förhållanden, det är ju inte konstigt att det börjar gå rykten när en video som denna dyker upp.
Shakira - Gypsy med tennisproffset Rafael Nadal som hennes motspelare.
Men det var tennis det handlade om va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0