Söndagsuppdatering

Hej på er, hur har ni det, gamla som nya läsare? Kommentarerna rullar ju bokstavligen in här och statistiken ser himla bra ut också!

Igår fyllde min lillebror 12 år så vi hade födelsedagskalas här hela dagen, jag tror inte att jag behöver äta mer på flera flera dagar för hjälp vad jag fikade igår. Men gott var det! Vi har faktiskt alltid gott fika eftersom både jag och mamsen gillar att baka och det är alltid roliga och annorlunda bakverk. Min personliga favorit igår var frozen cheescake och Dulce de Leche-brownies vilket är choklad brownies med överdrag av en kolakräm gjord på kondenserad mjölk - dulce de leche. Helt galet gott!

Min lillebrors födelsedagsfirande gjorde att jag inte hade möjlighet att blogga under hela dagen, ledsen för det! Men i och med mitt uppsving i bloggvärlden har jag nu blivit heltaggad på att köra på mer men jag ska inte lova för mycket... min mamma har lärt mig att man inte ska lova saker man inte kan hålla så det är väll bäst att vi bara låter tiden utvisa hur mina updates blir.

Eftersom sommarlovsvädret inte blivit vidare bra sitter jag just nu inne i mjukiskläder och låter alla bilder från skolavslutningen gå ett varv genom photoshop, hallå? Jag måse ju göra alla snyggare ju! Fast nä, helt ärligt är inte skönhetsretuschering min grej - även om det är skrämmande enkelt! Det jag ändrar är ljus, skuggor och kontrast och sånt. Mest basicgrejer faktiskt. Det var ju min mamma som fotade så då behöver jag ändra bilderna så att det blir mer som jag vill ha dom.

Vi hörs senare bloggläsare, hoppas ni har finare väder än hos mig. Det regnar här idag! Så trist och typsikt Sverige!

Kommentarer
Postat av: adina

fin blogg :)

2010-06-13 @ 14:33:52
URL: http://addina.blogg.se/
Postat av: yasmine

Grattis till framgången gumman! :D

När kommer du till sthlm och hälsar på?? FIKAAAA med mig dååå!

2010-06-13 @ 16:26:45
URL: http://helloyasse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0