Lite sentimentalt så där på tisdagen.

Min allra käraste troföljare under 3 av 4 år på Ytterlännäs, kommer ihåg första dagen blev tilldelade dessa skåp och jag var mycket glad över att ha fått mitt skåp som var överskåp. Det kändes så stort då, vi hade ju haft bänkar tidigare. Idag tömde vi iaf våra skåp och lämnade tillbaka nyckel, blev lite sentimental.
Jag glömmer aldrig dig, kära 169:an. Ta väl hand om nästa människa som får dig.
Grillmästarna, Sof&Nath! :)
Hanna!
Vi åt lunch ute i det gröna, en del av klassen!
Angelica fotar med Nathalies kamera!
Haha är det bara jag som tycker Joel ser kul ut?
Okej, såhär kan det se ut en dag med 9b. Vi hade först städning och tömning av skåpen. Därefter grillade vi hamburgare till lunch och sedan delade vi upp oss vilket är mycket typiskt min klass eftersom vi aldrig kan enas om en sak att göra. Vissa ville vara utomhus och vissa inomhus. Jag valde att vara inne eftersom det hade blivit rätt kallt, vi gjorde "Land&Stad" och mitt lag vann båda gångerna. Mycket duktigt av oss (Y).
Nu ska jag baka muffins och leta fram en tomtedräkt, vad den ska vara till får ni se imorgon. Haha!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Fin blogg!

2010-06-11 @ 19:31:31
URL: http://bellasdiary.blogg.se/
Postat av: Pinky

Haha, jag hade 179 i min skola:P

2010-06-13 @ 21:40:31
URL: http://pinkpiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0