VAMOS RAFA!

'
(visst älskar ni mina aftonbladet-urklipp)
Weehey!
Min lillebror är så otroligt glad just nu, han kunde inte varit lyckligare. Hans favorit och idol Rafael Nadal är åter världsetta och då spelar inte det svenska blodet i ådrorna någon roll, lycka för att Nadal krossade svenske Robin. Och jag då? Ja, alltså..visst är det kul att det går bra för en svensk men helt ärligt - i min värld hejjar jag på den med snyggast kläder och det har utan tvekan spanske Nadal. VAMOS RAFA och grattis till 11,3 miljoner (eller om nu lille Rafael skulle läsa den här bloggen - enhorabuena a 11,3 millones de coronas suecas)

Kommentarer
Postat av: jennifer

hoppas allt är bra med dig!

2010-06-07 @ 12:15:47
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0