"AIK-fansen dominerar"

Haha, jag sa ju det! "AIK-fansen dominerar" - en sån rubrik säger väll allt? Klicka på länken så får ni se det svart på vitt. 47%  anser att AIK har Sveriges bästa fans och 62% av Aftonbladets nätläsare håller med.

Godmorgon förresten! Är nu lite piggare och mer klar i huvudet. Nu kan jag verkligen konstatera en sak, det var slöseri med tid att vara vaken fyra timmar mitt i natten - fyra timmars sömn. Och nu kan jag inte sova heller, dåligt val..men nu har jag lärt mig av det misstaget och kommer antagligen aldrig stanna uppe hela natten för Oscarsgalan igen.

Nu måste jag verkligen äta frukost, blev inget vidare stort mål mat tidigt imorse. Det kändes helt enkelt för konstigt att äta klockan fyra på morgon. Jaja, see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0