Eget planerat arbete kan faktiskt vara vad som hellst

Hej på er, här kommer en snabb uppdatering från skolan. Sitter för tillfället i datasalen för att plugga glosor men om sanningen ska fram är det inte riktigt det jag har för mig. Men vaddå? Det är väll okej, har ju EPA vilket är eget planerat arbete och om jag väljer att blogga är ju det mitt val. Jaja, slutar vid halv fyra idag men det känns rätt okej ändå. Har ju faktiskt inte många dagar kvar i skolan nu, påsklovet kommer närmare och närmare :) grejtans! Och vet ni vad? Mer än halva terminen har redan gått och det har jag knappt märkt. Nu ska jag avsluta detta inlägg men vi hörs senare ikväll. Hoppas ni har en riktigt grym tisdag, den här dagen kommer aldrig tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0