...

Typ 5 timmar senare...

gör fortfarande religionsarbetet, gosh! Det tar knäcken av mig, verkligen. Men jag har satt gränsen på 17.00 iaf. då får det vara nog! Men jag försöker se frammåt på de kommande veckorna fram till sommarlovet som ser ut att bli så himla bra. Vi börjar på söndag med en vecka i Åre (<3), har beställt världens bästa väder så vi får väll hoppas att min önskning är vädergudarnas lag. Sen blir det ett par dagar i skolan sen ska jag ner till Mandisen, OMG JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG!!!!

Nä, tillbaka till skolarbetet då!

Kommentarer
Postat av: NATHALiE

Sv; Jag har det jättebra! Det är nästan vår här nere, såå skönt! Jag hoppas att det är detsamma därhemma! :) Puss och kram!

2010-03-10 @ 05:05:07
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0