Fnissigt nationella!

Hej, nu är NP Engelska part C avklarad, alltså uppsatsen. Trodde att de 80 minuterna skulle behövas stressa igenom men redan efter 45 var jag klar, efter korrekturläsning hade i stort sett hela klassen ingenting att göra. Vissa började rita och göra s.k loppor och ja vi andra satt och viskade och tisslade och tasslade till varandra. Man fick tydligen inte gå förrän 80 minuter gått. Även om precis alla var klara!

Nu befinner jag mig hemma eftersom jag inte mår bra. Har ont i huvudet, magen och mår illa :( ajaj. Inte bra, jag åkte hem. Ska därför spendera de närmsta timmarna i sängläge för att se på film. Ni lär ju märka om det kommer in något nytt här under eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0