Hej på er :) gissa var jag är? Min

3820e151eb2426e3f88cb10701117ce8.png

Kolla varifrån!

Hej på er :) gissa var jag är? Min bror fixar sitt rum så vi är på IKEA och köper garderober.
Jag känner mig en aning uttråkad men jag tror jag klarar mig...tidigare shoppade vi skor till Linus och jag är glad eftersom han valde de jag gillade. Ett par Lacoste och ett par Björn Borg, me gusta! Jag hittade ingenting, eller jo..började pilla på ett par Fred Perry i samma modell som jag har 3 av men känner mig så himla patetisk men jag lovar de är de bästa skorna. Jag vill dö i sånna skor, men det blir ju om några hundra år eller nåt. Nu ska jag återgå till shoppingen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0