I LOVE Fred Perry & Björn Borg



Det här fick jag med mig från Umeå i helgen. Björn Borg & Fred Perry (me encanta!)


Känner mig lite som världens n0ob och världens nörd just nu men jag kunde inte motstå att köpa dessa skor.. och ja, för er som inte känner mig eller ser mig var och varannan dag måste få veta att det här är mitt tredje par av den här Fred Perry-skon. Jag har ett par vita med blå detaljer, ett par röda med vita detaljer och nu dessa som är vita med röda detaljer. Men jag lovar, de är de skönaste par skor som jag någonsin gått i. Åh maaaj gaad, i love these shoes. Jag måste nog köpa upp ett helt lager ifall de slutas tillverkas.


Och ett par snygga Björn Borg-sneakers i blått denimtyg.

Så vad har vi lärt oss av detta? Jo, att jag typ dör av längtan att shoppa vårkläder. Det är väll två anledningar som gjort detta. Att jag handlat vårskor och att jag gått omkring i mini korta shorts och bikinöverdel med strandtunika idag i skolan. (Det kändes inte lite konstigt att gå rakt igenom uppehållsrummet och höra allas viskningar och blickar. Hehe. Men man har ju bara spexkort i nian en gång!)


Kommentarer
Postat av: Sofia

tack! :)



haha ja, jag kände blickarna jag med! (;

2010-03-01 @ 21:31:10
URL: http://lovelovelovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0