Måndag

Hej på er, klockan har nu passerat halv sju och jag har faktiskt haft en riktigt bra måndag. Hade bara fyra lektioner idag varav två där jag faktiskt jobbade (idrott och slöjd). På spanskan satt vi i datasalen och jag gjorde det vi alltid gör där...och på so-lektionen gjorde jag heller ingenting eftersom jag redan var klar med vårat arbete så då gjorde jag och några till nutidsfrågor. Efter det har jag myst hos mormor med middag och sånt, trevligt!

Håller på att pilla lite med mina Åre bilder, tyvärr har jag knappt några eftersom jag aldrig ville ta med mig systemisen i backen då jag är alldeles för rädd om den och den lilla kompaktkameran som vi hade med blev batteriet urladdat efter 7 bilder och vi gjorde den klassiska grejen att glömma laddaren. Typiskt va? Som tur är finns mobiltelefoner men har man börjat fota med en riktigt bra systemkamera känns det inte så kul med mobilfoton. Aja, ska se till att redigera dem lite så de ser roligare ut än den blekhet mobilbilder lätt får.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0