Mardrömsnatten

Oj, prion på att uppdatera här har inte varit stor de senaste dagarna. Dels på grund av semester (=bloggpaus) och dels på grund av en massa kaos. Hade en mardrömsnatt natten mellan onsdag-torsdag. Förklarar bättre senare, men jag mår bättre nu iaf..trots att jag bara ätit en deciliter ris och ett halvt glas cocacola på nästan två dygn. Hmm, men det funkar det med! Jag lever iaf och det är inte vad jag trodde i onsdagskväll, tackar Mamma för att jag lever. Hon är verkligen bäst, håller mitt huvud högt - bokstavligen. Trots att det är drygt 3 månader till min sextonårsdag har jag visat att jag inte släpper taget om mamsen, för den här lilla fågelungen har inte hoppat hur boet ännu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0