NU

Det känns som om ett ton tunga stenar har lättat från mina axlar, åh det känns så himla bra. Nu är allt bra igen (nästan iaf). Jag har precis skickat in mitt religionsarbete, som höll på att ta kol på mig för bara ett tag sedan, till min lärare. Och jag vet att det inte är förrän vecka 12 på måndag som den ska in men jag kommer inte att vara i skolan på hela vecka elva så då kändes det lika bra att skicka in den när jag väl är klar. Vad duktig jag varit! Otroligt duktig. Så nu sitter jag här och äter världens godaste kanelbullar bara för det. NU kan jag slappna av och njuta av att faktiskt ha lov, NU är jag glad. Happiness!

Vore det bara lite sol skulle det vara perfekt. Men men, man kan väll inte få allt antar jag.. :)

Kommentarer
Postat av: NATHALiE

Sv; Tack så mkt! :D

2010-03-11 @ 00:09:36
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0