Religionsarbete

Nu har jag verkligen jätte mycket att göra. Har en stor Religions inlämning som jag ska ta mig igenom. Den ska egentligen vara inlämnad måndag vecka tolv men eftersom jag ska vara ledig hela vecka elva har jag snabbt insett att detta jobb kommer måste göras under lovet. Och eftersom jag vet att jag jobbar mycket bättre hemma än i skolan har jag tagit det ganska lugnt och mest förberett mig för detta arbete, det betyder även att jag har väldigt väldigt mycket arbete att ta itu med nu. Vi ska skriva om en valfri världsreligion och jag har valt buddhismen, så även om det är otroligt fint väder för tillfället ska jag sitta och jobba hela dagen. Har i princip bara idag och halva morgondagen på mig faktiskt. Resten av dagarna är fullspäckade..hard work!

Så om ni inte hör ifrån mig på ett tag, jaa då vet ni var jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0