Sveriges bästa Åre

Hej på er, har ni sett mitt mms-blogg inlägg? Tänkte bara uppdatera så att ni vet att jag faktiskt lever och inte har ramlat och brytit något ben eller så. Jag har dock en del blåmärken på benen men de kommer från pjäxorna som sitter åt rätt hårt. Vi har underbart fint väder hela dagarna och jag mår prima plus plus ;) Åre är Sveriges bästa skidort som har precis allt, dagens bästa åk har varit i Stjärnbacken och dagens värsta var i en på tok för läskig backe som dessutom var otroligt isig (jag höll på riktigt att dö i ett moment hihi). Men jag överlevde det med, tyvärr har dock kabinbanan och hela toppområdet vid Skutan varit avstängd alla dagar hittils pga för hård vind men imorgon hoppas vi på en öppen kabinbana. Har dock inga bilder eftersom jag dumt nog glömt min sladd hemma, klantigt va? Jaja, ni ska få se bilder när jag kommer hem.

Nu ska jag fortsätta slappa, hur skönt är det inte att inte behöva göra någonting..samtidigt som man vet att klassisarna hemma haft Nationella i Engelska idag? Hoppas det gick bra för alla förresten, hoppas 9b kör godkänt rakt igenom på alla ämnen. Vore så himla bra ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0