Tidigt eller sent?

God morgon, god kväll..eller vad säger man klockan 03.41? Kalla mig inte konstig eller tokig eller nåt annat i den stilen, eller jo förresten, kalla mig gärna det. Jag har varit vaken sen ungefär två och endast för att det är Oscarsgalan. Har tänkt att se den flera år men jag har antingen glömt eller varit för trött, det passar ju så bra också eftersom jag ändå har lov. Fast jag är ändå jäkligt trött nu, men det känns som en kul grej att ha gjort nån gång i livet. Det slutar tydligen vid 06 så jag kommer sova direkt då!

Helt ärligt är det inte så kul faktiskt, fast de tyngsta kategorierna (som bästa film, skådespelare osv.) har ju inte kommit igång ännu men ändå.

Hur snygg är inte Miley's klänning på en skala? Jag älskar det enkla med en basic håruppsättning, fåtal accessoarer och en vacker klänning. Ibland är det enkla det enda rätta.

Okej, jag antar att vi får höras vid 12 när jag klarnat till lite. Nu måste jag definitivt äta något, jag vet att man inte ska äta på natten, men jag håller på riktigt att hungra ihjäl här. Nattmacka tack! Uppdaterar mer senare..eller tidigare, det beror på hur man ser det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0