Tiden går inte alls bara fort när man har roligt

Jag blir galen, så lite tid och så mycket att hinna!

Söndagar brukar vanligtvis vara mina slapp&mysdagar då jag bara tar det allmänt lugnt och gör så lite som möjligt, uppladdningsdagar. Men eftersom vi hade fullt hus igår fick jag inget vettigt gjort om fika inte räknas. Liksom, hur mycket jag än älskar att fika är det inte vad jag ville få ut av den här helgen och nu när den här dagen faktiskt börjar ta slut inser jag att morgondagen kommer bli enormt stressig. Åhhå, jag hatar att stressa men gör det allt för ofta eftersom jag är en kontrollmänniska som stressar upp mig själv när jag inte har kontroll. Vilken tur att jag slutar 14.05 imorgon, förstår ni att jag inte ens börjat packa ännu?

Oh, jag längtar verkligen till tisdag. Jag har sagt det minst femtio gånger och jag menar det lika mycket varje gång. Och framförallt till torsdag, AMANDA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0