Ofattbart bra väder!

Det går nog inte att sägas för många gånger, den här dagen är så jäkla härlig! Solen skiner och himlen är så otroligt klar blå och jag riktigt känner våren i kroppen. Dessutom är det nästan helg vilket betyder 16 dagars ledighet för min del, jag har sportlov nästa vecka och veckan efter det spenderas i Åre med la familia. Fick höra för ett litet tag sedan att det skulle bli upp mot 8 grader nästa vecka vilket låter finemang. Åtta grader ovanför nollan alltså :D

För tillfället sitter jag med ett par lurar i öronen och pumpar härlig somrig musik, riktiga uptempo låtar med härlig feeling. Knåpade snabbt ihop en riktig sommar/feelgood lista i Spotify. Grrreaaat! Haha ni skulle se mig nu alltså, känner mig bara helt genom glad och lycklig. Tänk vad vädret gör alltså. Har precis fotat dagens outfit till er så nu återstår bara att tömma kameran och aa resten vet ni, nu ska jag bara njuta hursomhellst!


Titta! Så här snygg var jag idag i skolan hahhha..ser ut som om jag inte har nåt hår eller som om mitt lipgloss har spårat ur. Jajja, man kan inte alltid vara snygg (ironiii)


Jag fast en aning upside-down förra veckan när det helt ofattbart var minus trettiotre grader kallt utomhus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0