Utvecklingssamtal & glass

Har ni sett årets glassnyheter? Åhhh, GB's nyheter är typ vårens höjdpunkt för mig och jag vill smaka de flesta nu nu NU! Särskilt en av de nya barnglassarna som påminner starkt om en som fanns förr när jag var mindre. Med tuggummipinnen ni vet.

Skolan har varit okej, hade utvecklingssamtal som var precis som vanligt. Samtalet handlade om mig i typ 10 minuter sen snicksnackade mammy och Malin om att vi ska åka till fjällen, Malin ska till fjällen och Malin ville komma och klipp&färga sig hos mammy och blabla. Haha, jaja det blir väll så..man riktigt såg på Malin hur stolt hon var. ;)

Nu ska jag plugga pop&rock-historia inför provet imorgon, wish me luuuck!

Jag, i december-09 efter Lucian på skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0