Vanlig Måndag Konstig Måndag

Det har varit en konstig dag som ändå varit vanlig. Jag menar, det är ju ändå måndag! Har hänt en del personliga saker som jag definitivt inte tänker gå in på men det känns hursomhellst bättre nu. Och om vi ska ta nåt kul har vi haft skolfoto idag med 9b goes spex. Fast tyvärr är vi väll inte den roligaste klassen så fantasin sträckte sig inte längre än sommartema eftersom vi ville att alla verkligen skulle kunna göra något (jag hade gärna gjort något mer avancerat än solbrills och shorts!) men inte ens när vi tog jordens enklaste tema hängde alla på. Man sitter inte i hoods och vägrar bjuda till när typ resten av klassen går med bara ben och shorts plus solbrillor.

Jag hade med min Nikon-systemis i hopp om att få några fina (och roliga) bilder men när jag tog fram kameran sa fotografen direkt att jag inte skulle "vifta med kameran" så då var det bara att plocka ner den. Tyvärr! Men några bilder hann jag få med iaf.



























Cissi posar på tjejtoan innan fotot när vi tjejer bytte om!


Sofia & Nathalie :)


Frida!


Cissi (the poser!) & Feeelix


Också Hanna-Panana-Hannah-Montana-Hanna-Manzana, aa Hanna helt enkelt!

See you later bloggers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0