Dagen blev inte som planerat

Hej igen, dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Efter spanskan smsade jag min kära mormor och bad henne komma och hämta mig, kände att jag verkligen inte orkade vara kvar i skolan för att ha lunch i över två timmar och sedan ha SO i 40 minuter när jag ändå skulle ägna mig åt det när jag kom hem. Så jag tog mig friheten att åka hem, jag har himla ont i öronen också. Så jag har varit hemma ett tag, spanskan slutade 11.05 vilket är mycket bättre än att jag inte skulle haft någonting att göra i skolan.

Jag ska snart börja mitt pluggande men först har jag ett par saker att göra, vi får se om jag bloggar mer senare. Ha det så bra till dess, ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0