Dagens tips och confessions, en timmes egentid - minst!

Oj, klockan har redan hunnit bli halv sex. Det är hursomhellst söndag men det borde ni veta. Som ni vet har jag ju fortfarande plugghelg och faktum är att jag har varit igång sedan halv elva imorse, hur ambitiöst är inte det? Förutom en timmes paus för egentid/vilotid. Jag tog en halv dusch (stoppade efter själva shampooneringen alltså) och la i en inpackning och satte mig själv i fotbad med ansiktsmask i ansiktet. Peelade dessutom hela kroppen så nu känner jag mig som en ny människa - nästan! Jag tycker faktiskt att alla borde unna sig den där timmen i veckan, ni inser inte hur bra man mår efteråt. Dessutom får det hela dig att se naturligt bra ut. För om jag ska vara lite egenkär nu så är jag nöjd med mig själv fastän jag inte använder smink, har extensions eller lösnaglar. Jag är mig själv helt naturligt och det hade jag aldrig gjort om det inte vore för att jag trivdes med mig själv. Det förstår väll jag med, att hade jag sett helt bedrövlig ut skulle jag också satt i en massa extensions och kladd för alla vill väll se mer eller mindre bra ut? Så mitt bästa stiltips för att se naturligt fräsch och bra ut är att sova mycket och ta hand om sin kropp, skönhet kommer från insidan eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0