Efternamnet gör uppenbarligen skillnad

Ta en titt på det här videoklippet med min söta kusin Rosanna, ni får så klart tycka vad ni vill men jag tycker iaf att hon är hur duktig som hellst. Det är rätt cool egentligen hur man ärver saker, alla i min släkt som heter Challis i efternamn har en enorm musikalisk talang. Det liksom finns i blodet. Och så döptes jag efter farmors sida (vilket absolut inte är något fel!) till Lövgren också måste jag skriva på tangenterna när jag ska spela keyboard/synth för att jag ska komma ihåg vilka det är jag ska plinka på. Haha! Hursomhellst, here you go - Rosanna Challis!
Min kusin Rosannas version av MGMT - Kids, ta er tid!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

åh va gulligt att du gjorde ett inlägg!

tack söta kusin vad glad jag blir :)<3<3

2010-05-31 @ 21:48:29
URL: http://rusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0