Godmorgon bloggen!

Nu sitter jag här och ser på Vakna! Med the voice iklädd mjukiskläder vilket inte tillhör vanligheten, faktiskt har jag aldrig mjukiskläder i skolan. Men idag är ingen vanlig dag, alla årskurs nior ska till Nyland för en halvdag i skogen med orientering. Vädret är sjukt dåligt eftersom det nästan regnar och är jätte kallt, varför sån otur med vädret? Det är hemskt. Sen i eftermiddag ska jag springa Coopers vilket är 2400 meter så jag har dubbla idrottskläder med mig. Önska oss lycka till idag, om jag inte hör av mig innan klockan 17.00 idag måste ni börja efterlysa mig eller nåt i den stilen. Orientering i skogen är inte min starka sida om vi säger så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0