Hej bloggläsare, vad har ni för er? Jag ...

Hej bloggläsare, vad har ni för er? Jag gör absolut ingenting i väntan på spanska lektionen som ska börja efter den väntar ytterligare väntan eftersom min slöjdlärare är i turkiet har vi över två timmar lunch. Mycket tråkigt! Sen ska jag hem och pluggeliplugga den där spanskan. Känner verkligen att jag har ett ointressant liv just nu. Men jag vill ju behålla mitt mvg i spanska men faktiskt har jag som jag ser det bara en stor skoluppgift kvar efter spanskaprovet, det känns finemang. Fast sen lär vi väll ha en massa läxor men hallå? No big deal direkt. Nä, nu har jag fördrivit ytterligare två minuter. Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0