Hello bloggy, det är morsdag och eftersom...

Hello bloggy, det är morsdag och eftersom att min present är lagad middag med efterrätt har jag rätt fullt upp i eftermiddag. Tur att jag inte har några läxor iaf, puuh! På menyn står hursomhellst chilimarinerad lax med klyftpotatis och mangosallad och efter serveras mango sorbet. Har redan gjort den här maten en gång så jag vet att det är gott, men lite stressigt med de olika momenten är det allt. Därför får ni nöja er med ett sms-inlägg idag, det går förresten inte att pointera för många gånger hur bra den här funktionen är. Det gör bloggen tillgänglig exakt hela tiden eftersom jag det i princip inte går en sekund utan att jag har mobilen till hands. Nu har jag i varje fall inte tid med er längre, vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0