Min söndag

Jag har suttit ett tag och pluggat men faktiskt så måste jag erkänna att det är så otroligt tråkigt, jag har nog glömt hur man pluggar. jaja, här kommer några bilder från igår!


Vi hade grillpremiär igår, fast just det. Vi grillar inte - vi webrar.


Bladspenat&tomat-sallad, potatisskruvar och rostas. Gottis!


Ni har säkert aldrig sett en snyggare bild på mig men med den här bilden vill jag visa hur lite kläder jag hoppade omkring i hela dagen igår (det resulterade dock i en svidande hals och ont i öronen imorse)


Min bästa lillebror pluggade spanska med mig utomhus i solen, han är ju värsta experten redan!


Jag kände dock mer för att fota.




Visst ser jag blind ut i de där brillorna? Det är inte mina dock utan min mammas men jag älskar ljuset i dom så jag har börjat använda dom rätt flitigt. Det är ett par Dolce&Gabbana och jag gillar dom! Mitt hår däremot, så där ser det ut när jag varken borstat eller gjort någonting annat förutom att gå rakt ur duschen. Men det var ju min söndag så vem bryr sig egentligen?

Vi hörs imorgon bloggisar. Bye!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

haha va bra då kan du hoppa den satans anonyma människa :D

2010-05-13 @ 10:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0