Projekt plugghelg

Det är fredag och solen skiner och det är blå himmel. Egentligen borde jag vara jätte glad men vet ni? Det gör jag absolut inte! Hade gärna haft måndag-tisdag-onsdag de kommande dagarna. Framför mig står inga fancy planer eller roligheter. Jag har en stor fet plugghelg och det känns inte lockande alls. Uppgiften "Att sätta bo" ska bli klar i helgen, vi har ett stort (och rätt så svårt) spanskaprov nästa vecka och dessutom, som om det inte vore nog, har jag ett problem. På torsdag-söndag kommer farmor och farfar eftersom det är kristihimmelfärdshelgen, det är dock inte ett problem, dock har vi inlämning på i/u-länder på måndagen efter det och jag har precis kommit igång med det och jag kommer verligen inte att hinna klart på de två lektioner vi har i skolan nästa vecka. Så.. då måste jag försöka klämma in lite sånt med. Puuh! Eftersom jag inte vill sitta med värsta arbetet när farmor är här.
Nu vet ni iaf vad jag kommer syssla med i helgen, typiskt! Dags att köra igång - projekt plugghelg is on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0