Statusuppdatering

Imorse väcktes jag av klarblå himmel och strålande solsken så jag drog på mig ett par vita strumpbyxor och mina rosa skor, har känt mig lagomt vårig hela dagen faktiskt. Fint väder påverkar ju så himla mycket, dock haglade (!!!) det ett tag idag men vad gör det när jag ändå var inomhus?
Det är sista rycket i skolan nu och det är mycket som kommer samtidigt. Fysiknationella, hemkunskap, spanskaprov, i-/u-länder osv osv. Mycket stora grejer, men det blir ju så. Det är ju inte långt kvar till jag står där och fryser i en tunn klänning och får grundskolans slutbetyg. Oh my god vad snabbt allt går? Det känns ju som om vi precis började sjuan!
Hursomhellst, nu ska jag försöka läsa på lite om sånna där pirater utanför Somalia... Om någon har några argument eller vadsomhellst om det är jag enormt tacksam för lite hjälp! vi har engelska-diskussioner och jag fick just det där ämnet tyvärr.. Jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0