Tuff dag med heldags-rep.

Åh hjälp, jag är så otroligt trött. Dödstrött och mina ögon faller snart ihop. Det har varit en tuff lång dag med repetitioner hela tiden, min grupp var nog minst förberedda och vi har även det största liveframträdandet. De flesta andra har färdiga saker som bildspel och liknande. Det blev mycket fram och tillbaka men på general repetitionen tror jag faktiskt att vi satte det - we nailed it! Jag är så himla glad att jag har världens bästa Fia i min grupp, tack för henne! Hon är ju värsta proffset ju och jag är otroligt glad för mina få repliker.

Ikväll har vi ett slags vernissage och redovinings så om ni känner för det kan ni komma till Folkets Hus i Bollstabruk vid 18.30 och titta, vi har fritt inträde plus fika försäljning i pausen. Ska även försöka få min lillebror att fota så att jag har bilder att visa för er, men det får vi se hur det går med.
Jag måste nog ta en powernap nu, har nog inte varit så här trött på länge. :)

Kommentarer
Postat av: yasmine

svar;

tack gumman, saknar dig med! haru några planer ner hit? :D puss

2010-05-31 @ 17:24:23
URL: http://helloyasse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0