Tumultartat dygn

Det har varit ett väldigt jobbigt dygn. Igår kom min lillebror hem och hade kräkts på väg hem från träningen, jag kände då att jag mådde extremt illa men trodde att det var för att jag blev så äcklad av bara tanken på magsjuka. Jag funkar nämligen så, att jag mår illa av att höra sånt. Kände mig konstant äcklad i flera timmar men vägrade låta mig själv erkänna att faktiskt jag med skulle kunna vara sjuk, så funkar jag också. Jag blir bara sjuk om jag tillåter mig själv det, snacka om kroppskontroll va? Farlig egenskap faktiskt, inte alls bra! Klockan 21.15 kände jag bara att uääk, och jag ska inte gå in på detaljer men jag hulkade över en hink fram till ungefär 03.00.. blev alltså hemma från skolan idag vilket jag absolut inte hade tid med. Har inte ätit något annat förutom vätskeersättning och coca-cola på hela dagen, förresten, någon som vet varför man ska dricka cocacola när man är sjuk? Stannar troligtvis hemma imorgon också, trots att jag håller på att stressa ihjäl mig eftersom jag inte har tid just nu. Verkligen olämpligt! Men vad ska man göra när jag bara kan ta tre steg utan att få svindel, har legat på ett och samma ställe hela dagen och bara mått dåligt.

Dagen har faktiskt ändå bjudit på lite trevligheter, för ett par dagar sedan beställde jag en ny mobil. Min gamla älskling k850i fungerade inte längre och det var dags för min gamla trotjänare att gå i pension. Vilken lur blev ersättaren då? Jo, en ny liten baby har kommit in i mitt liv. Bienvenido a vivaz pro, välkommen kära Vivaz pro. Den är helt perfekt och passar som handen i handsken. Verkligen dagens bästa (och ända) höjdpunkt. Nu måste jag bara lära mig den, min förra som jag haft så länge som 2,5 år kunde jag innan och utan men den här babyn är nu.
Jag hoppas jag frisknar till fort som tusan, för det här funkar inte. Adiós amigos, nos vemos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0