En inblick i min mobiltelefon

Okej, jag vet. Dags att krypa till korset. En bra blogg kommer inte av sig själv, man måste underhålla den också. Det har varit lite sånt på senaste tiden, hela maj faktiskt - men jag har ingen inspiration!- och det syns också. Statisktiken pekar rakt neråt och det är inga kommentarer här. Jag kan inte lova att jag ska bli bättre, för jag har egentligen ingen fantasi nu heller. MEN jag ska försöka så gått jag kan, här kommer ett litet kompensationsinlägg.
Min mobiltelefon har sedan igår börjat leva sitt eget liv, jag antar att min lilla älskling som jag haft i snart 2,5 år börjar räkna  sina sista dagar. Time to move on. Har egentligen funderat på det ett rätt bra tag, men jag har inte hittat någon jag fastnat för. Men nu tror jag att jag hittat en ersättare. Den är dock inte släppt ännu så jag måste vänta några dagar till. Hursomhellst kommer här ett litet minnesinlägg med blandade bilder från min mobiltelefons minneskort. Som ett slags avsked :)
Det här är en bild tagen i sjuan tror jag? Från en idrottslektion som jag plus K&S inte var med på, grejen är då att man brukar få gå en promenad till "Välkommen till Lindholmen"-skylten med ett band som man får knyta där. Vi ville glädja våran lärare och knöt fast en liten pressy - Daim som är våran lärares favorit. Snälla flickor!
Det här är den första och enda gummibjörnsdagen i mitt liv, Karn och jag hade en sån dag för några år sedan.  Så där såg det ut!
Diamond Deluxe - Shampoot som förlänger ditt hår! En reklam-skapande tävling vi hade på bilden i åttan, en tävling som även min grupp vann rätt överlägset med en högklassig reklamfilm.
Nättingen Melvin som klassen hittade i slutet av åttan, tror det var Joel som döpte honom. Det skulle inte förvåna mig iaf!
Karin bevisar att kvinnor kan göra två saker samtidigt på mentordagen förra året, korvgrillning och smsning.
Typ halva min klass!
Ni kanske inte visste det men jag är rätt bra på tårtor faktiskt, jag har själv gjort alla tre. Den översta till min lillebrors födelsedag och de två andra till min egna. De enda tårtor jag faktiskt verkligen gillar är mina egna!
Vackra vackra Blå Lagunen, Gotland. Jag älskar den ön! Helt magiskt, från sommaren-08 när farfars släkt hade släktträff på norra Gotland. Mycket trevliga dagar med trevligt folk.
Och så klart lite Mandy. Jag saknar henne övermycket!
Naaath' :)
i sjuan var KSF så himla onyttiga, haha, glass och godis mycket ofta.
Me and K.
Hahahahaha, min musiklärare typ dumförklarade mig och Karin på en lektion. :P Väldigt övertydligt.
3 x hemkunskap, men varför ser allt så äckligt ut?
Min s.k Felicia-open-nonstop.
Ingen kommentar, antar jag.
Karins årliga kak-kalas, en tradition jag definitivt kommer sakna när vi om inte alls lång tid går ut nian.
"Grisnäsa och hästtänder"
Min skola måste ha den äckligaste skolmaten av alla!
Trots att jag har mvg i träslöjd lärde jag mig för några veckor sedan att det heter skruvdragare, även om den inte drar skruvar. Hej-jag-heter-Felicia-och-på-min-träslöjd-får-vi-betyg-efter-viljan. Typ som att få mvg i matte och inte veta vad multiplikation är. Skumt!
Karin är den enda som kommer undan med att prata med någon i mobilen under en hel lektion, även den enda som avslutar samtalet med "men du, jag måste sluta nu, vi slutar lektion. Okej ok puss" haha, och Felix passade på att skriva autografer.
Jag överlevde istiden 2010 och tackar nu för att vi i norrland bara har tre dagars vår och sedan BAM! Sommar!
Det där var bara ett smakprov på alla foton i mitt minneskort, nu ska jag återgå till att plugga fysik. Önska mig lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0