Mina egentidsdagar är numera pluggdagar

Efter två heldagar av stekväder bjuder dagen på urtrist väder, det är regn i luften och kallt. Gårdagens bikini är idag utbytt mot betydligt varmare mundering. Fast det gör mig ingenting att det är dåligt väder, jag har en stor plugghög som jag mer eller mindre arbetat med hela dagen. Vad tusan hände med att söndagar skulle vara min ta-hand-om-mig-själv-dagar? Var tog de dagarna vägen? I really miss those days... Nu sitter jag och skriver en stor och viktig rapport/jämförelse om kärnkraft, vattenkraft och vindkraft. "Hej jag heter Felicia och för mig är det viktigt att få MVG i Fysik" Hmm, trodde nog aldrig att jag skulle skriva det. Religion, Historia och Fysik är något av det tråkigaste jag vet men eftersom jag lyckats pricka in högsta betyg i de två första antar jag att det är lika viktigt att få det i fysik också. Så det är bara att jobba på, grejen är inte att det är så svårt egentligen. Det tar bara sån tid!

Åh fy farao jag har nog aldrig längtat så mycket till 3e juni som nu. Det är nämligen då som lärarna har satt alla slutbetyg och då väntar bara de roliga (förhoppningsvis) dagarna, njutningsdagarna som man bara måste ta vara på eftersom de är de sista av vad vi har kvar av tiden på Ytterlännäs.
Här är en några månader gammal bild på mig som jag verkligen gillar - JA! det är okej att gilla bilder på sig själv. Den visar ren glädje, inget fake utan bara äkta känslor. Och vad spelar det då för roll att jag har torra hårtoppar eller tänder med glugg? Mer självförtroende till folket, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0