Onsdag

Nu har jag suttit i en dryg timme och klippt och klistrat med mina bilder till vårat fotoprojekt, mitt tema är "En dag med Linus". Jag tycker att jag fått till ett rätt bra resultat, problemet är dock att det aktuella formatet bara går att öppna med det specifika programmet och jag vet inte om vi har det i skolan.. Så om någon har en idé om hur jag kan konvertera det är jag väldigt tacksam!

Idrotten gick förresten bra, vi spelade brännboll, trist bara att stämningen försämrades eftersom klassens drama-queen kände för att få lite extra uppmärksamhet som slutade i ett snabbt hopp i ån, det är väll sånt som händer när man vill visa att man är tuffare än man är? Hallå..väx upp, vi är inte nio år längre. Dessutom blir det väll lagomt kul när han får världens förkylningen men det verkade det ju vara värt.
Nej men har ni något förslag får ni gärna kommentera, I need you help please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0