Så här har jag såg jag ut idag

Bläddrade igenom bloggen och insåg saknaden av bilder och roliga inlägg, har mest blivit en massa vardagsprat på senaste tiden. Inget fel på det dock när detta är en vardagsblogg helt om mig och ja, då får man ju ta en hel del vardagsinlägg men ändå. Det är ju inte hela mig att bara babbla på om skola och sånt tråkigt. Så här kommer en annan del av mig - kläder. Det här har jag haft på mig idag!

Dagens outfit alltså...
Leggings med paljettdetaljer - MQ Zoul
Top - 365 Sunshine
Rutig skjorta - H&M Divided (tror faktiskt den kommer från herravdelningen om jag inte minns fel.. tips till er andra! vill ni ha skjortan lite lagomt slapp kan ni köpa den minsta storleken från herravdelningen, funkar asbra!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0