Veckoschema

Imorgon är startskottet för de två sista skolveckorna på ytterlännässkolan, någonsin! Det känns både helt amazing och lite sorgsett - har ju ändå varit där varje vardag förutom lovdagar i fyra år nu. Dessa två veckor ska jag njuta som bara den, inga läxor och inga prov och inga inlämningar och inga redovisningar. High-five på det!
Så här ser veckoschemat ut för kommande vecka!
MÅNDAG - Heldag med rep. på Folkets Hus, alla nior har vernisage/redovsining klockan 18.30 - kom dit!
TISDAG - Temadag (halvt hälsa halvt något annat)
ONSDAG - Skola till 11, därefter stor fixning inför balen på kvällen
TORSDAG - Sovmorgon till efter lunch gissar på att jag börjar 11.30, har sedan mina 3 sista lektioner någonsin
FREDAG - Komplediga för måndagens bestyr.
Vad jag ser är denna vecka helt amazingly perfekt, nu - packa inför morgondagen. Mitt, Fias och Angelicas svenskaprojekt kommer vara helt galet. Behöver jag ens nämna att jag ska packa en madrass, täcke och kudde till skolan imorgon? Det blir något värt att minnas. Utan tvekan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0