Det där höstlovet...

Ännu ett lov har passerat, precis lika snabbt som vanligt, vi har firat min moster som alla andra år och idag föll årets första riktiga snö på Sandslån - den som ligger kvar flera timmar alltså. Men allt är inte som vanligt, jag brukar i stort sett alltid ha lite ångest över att börja skolan igen. För att allt blir som vanligt med vardagsgrejer och rutiner meeen så är det inte alls nu. Jag har saknat mina favoriter, min klass, och det ska bli riktigt trevligt att komma tillbaka till skolan imorgon för vi har det så himla bra i klassen. NV10 är helt enkelt i en klass för sig!

Dock har jag inte särskilt mycket att säga om MFF's SM-guld, enligt mig är AIK världens bästa lag även om det inte funkat så himla bra just i år. Stämningen var givetvis fantastisk på Swedbank Stadion i Malmö ikväll och jag skulle så klart velat vara där om jag var MFFare, nu är jag inte det eftersom mitt hjärta är helt och hållet svartgult men mina fina Lomma-vänner är definitivt himmelsblåa en dag som denna. Fast ska jag vara helt ärlig är jag lite tveksam till Amandas ställning eftersom hon faktiskt vänder kappan efter vilket håll guldvinden blåser, förra året den här tiden var hon faktiskt aikare som mig och Linus. Aja, ni får ha det så himla bra och jag får väll säga grattis till alla Malmö-fans. Ni var faktiskt värda det i år...
Och så här såg det ut här hemma när AIK tog SM-guld förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0