Fredagsbloggy

Åh, fredag - tack tack TACK för att veckorna går så himla fort. Jag behöver sova, och tyvärr trodde jag att den här helgen skulle bli en helg helt utan tennis men oj oj så fel jag hade. Det är någon form av serie lag tävling och min kära lillebror ska spela om han är frisk. Aja, det är väll bara att acceptera antar jag. 

För tillfället sitter jag här med typ halva klassen och väntar på att jag ska åka hem, dagens och veckans sista lektion blev inställd så vi slutade tidigare än vanligt. Rätt trevligt va? :) 
 
CATTAZ-bilderna är också på gång, men som jag nämnt tidigare är det fortfarande en del bilder som jag inte kommer bjuda på - även om de faktiskt är väldigt härliga.

Kära bloggläsare, ni får ha det sååå himla bra. Det är fredag gott folk! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0