i-landsbekymmer, big time.

Jag får panik! Alltså jag blir helt galen och extremt ledsen :( I typ Mars såg jag tidernas finaste vinterjacka, den är fluffig och rosa. Det var kärlek vid första ögonkastet om vi säger så. Dock tyckte jag inte att den var värd priset så sent på vintersäsongen eftersom jag faktiskt har flera jackor. Jag har fortfarande inte släppt jackan och både jag och min mammy är överens om att jag helt klart ska köpa den just nu. Så, vad är då problemet? Grejen är den att just den här jackan inte går att få tag på, åtminstone verkar det som om det inte går, jag hittade den i en butik men då fanns den endast i storlek L vilket är för stort :( Jag mailade Stadium-supporten och fick svar idag, den är slut i hela Sverige. FÖRSTÅR NI? DEN ÄR SLUT! Jag har pratat med ansvariga för Peak Performance (jackans märke) och de hävdar att ingen Peak-butik har tagit hem den i år. Jag blir galen! Förstår ni att jag letat i exakt alla tänkbara vinterjacksbutiker i snart hela norrland..Umeå, Övik, Östersund osv. :O Mitt enda och sista hopp är att mammy ska till Stockholm på lördag och förhoppningsvis finns den att få tag på då för jag måste verkligen ha denna. Det finns ingen annan som jag vill ha! :(


Världens finaste jacka, från Peak Performance. Frågan är om det någonsin kommer att bli vi. Om ni ser den här jackan någonstans måste ni lova (LOVA!) att meddela mig för jag måste verkligen ha den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg en tjej på stan igåg, som hade just en sån där jacka! :)

2010-11-11 @ 16:33:45
Postat av: Sofia Selin

Hej!

Snygg jacka:)

Är det den du har på skolan??

2010-11-17 @ 20:57:42
Postat av: Sofia Selin

Hej!

Snygg jacka:)

Är det den du har på skolan??

2010-11-17 @ 21:07:39
Postat av: Emilia

Hejsan jag har en precis sådan jacka med i röd som jag ska sälja :)

är det något som intresserar dig?

MVH

2011-09-13 @ 12:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0