Om alla dagar vore som denna...


Det är måndag och första dagen efter lovet, men vet ni vad? Jag är hemma fortfarande och det är så skönt! Vi har inställd spanska och innan lovet fixade vi så att vi fick inställd engelska med så jag börjar inte förrän 11.30 idag, heelt sjukt bra. Och tack vare världens bästa Mammy som bokade om sina kunder till min fördel har jag kunnat njuta av denna ljuva sovmorgon precis som man vill kunna. Jag tycker förresten lite synd om mina kära klasskompisar som inte kan njuta lika mycket som jag av de inställda lektionerna, de som har tyska tillexempel fick ju ett långt hål istället och vi ska inte tala om Daniel, Hanna, Cassandra och Lovisa som hade fyspass klockan sju imorse! Det är verkligen galet imponerande att de klarar av att gå NV samtidigt som de spelar en massa tennis, massa credd till er på tennisgymnasiet om jag får säga det själv. Fortsätt så :)

Det är sisodär en timme kvar till jag har min första lektion som är Naturvetenskap och om jag inte minns helt fel har vi någon form av latin-föreläsning idag, därefter har jag dagens andra och sista lektion vilket innebär 90 minuter kemi. Jag lovar att blogga mer i eftermiddag och nu ska jag fortsätta att mysa. Ni bara måste hålla med mig om att varje första dag efter lov borde vara som denna, det är heeelt perfekt och jag mår prima. Prima plus plus som min kära vän Amanda skulle sagt. Adiós :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0