Söndagsångest är back on track

Söndagsångest är back on track efter lååång frånvaro, tyvärr. Vet inte riktigt varförr faktiskt, men så är det kära läsare. Känner mest för att ligga i sängen under mitt täcke tills solen gör comeback, ja gå i ide faktiskt. :/

Jag har iaf försökt pigga upp mig själv med ansiktsmask och hårinpackning, fast jag vet inte om jag gjorde rätt med masken eftersom det är en ny produkt som jag köpte förra veckan på Face hudstudio iaf står det bara på italienska, spanska och franska på förpackningen och det är inte mina starka sidor. När jag ändå nämner spanska måste jag berätta om vad jag också har gjort idag - pluggat! Har ett stort spanskaprov imorgonbitti och jag är verkligen osäker på grammatiken. Åhhå, jag är verkligen inget stort fan av grammatik. Särskilt inte när det gäller den spanska för även om den är rätt logisk egentligen så är det så mycket nytt för mig och jag skäms faktiskt när jag säger att jag är inne på mitt femte år av spanskstudier med tanke på hur bristande mina stackars kunskaper är. Men hey...jag har faktiskt ett MVG från grundskolan och en lärare som gillar mig så det ska nog gå helt okej.

Hoppas ni mår bra fina läsare, nu ska jag mys-tagga inför kommande vecka med ett veckoslut jag verkligen längtar efter. Lomma - here I come :D

Kommentarer
Postat av: yasmine

hihi, tack så mycket fellan! <3

2010-11-14 @ 19:32:13
URL: http://helloyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0