Live från Nord Ost

Idag kom årets första riktiga snöstorm hit till Kramfors (det är verkligen galet mycket snö!) och Ådalsskolan väljer att ha brandlarmsutryckning. Såå dålig timing! Jag är dock glad att jag inte tog det allvarligare än vad gjorde för om jag inte hade tagit min jacka, mössa och handväska så hade jag definitivt fått köldskador. Efter fem minuter gick vi in och vad lärde vi oss av detta då? Jo, jag lärde mig 1) Ådalsskolans alarm låter onödigt fjantigt och 2) nej det var nog inget mer.

Precis som alla andra onsdagar har jag och resten av klassen för tillfället ett sjukt långt hål och vi fördriver tiden i vårt rum, Nord Ost i D-korridoren.

 
I brist på annat får ni en gammal bild från arkivet, tror att den är från någon gång i April/Maj. Adiós amigos, pusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0