25 NOVEMBER!

Åh vilken jobbig dag det varit, en sån där dag som jag lika gärna kunnat snabbspolat. Faktum är att jag tänkte stanna hemma idag - jag kunde inte öppna ögonen, bokstavligen. Fick lite ångest men åkte ändå till skolan för även om vi inte har läxor på NV så är lektionerna jätte viktiga. De flesta av dagens lektioner var dock inställda och eftersom jag inte tänkt vara med på idrotten slutade jag typ 9.45, fast jag kom inte hem förrän 13.30 eftersom jag lovat att vara med på en elevintervju om hur det är att gå Naturvetenskapsprogrammet.

Iaf har jag sovit i stort sett hela eftermiddagen och mitt vänstra öga är lika rött och svullet som det varit hela dagen - kul va?

Förresten började vi planera hur vi ska få 95orna att välja NV i Februari, och om jag säger så här...vår monter kommer verkligen att få ALLA att vilja vara som oss. Vi satsar på att få alla att flockas hos oss, och nästan det viktigaste av allt - vi ska visa att vi är bättre än samhäll ;) Det lär dock inte bli så svårt, jag menar...asså, kom igen..vi är ju NV10 - klassen som alla vill vara en del av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0