GOD JUL! Äntligen :D

Det blev aldrig någon tennis idag, Kramfors Tennis p15-lag (där min lillebror ingår) spelade så grymt bra igår så de är vidare till riksfinalen i Stockholm om två helger. Det är så det ska vara, och de bevisade hur bra tennisklubb vi faktiskt har här. Jag tycker att det är rätt otroligt att en så liten klubb kan ha så hög kvalité, det är kul! Som övrig update på tennisfronten kan jag meddela att KTK's dam div.1 lag vann sina matcher med 4-0 idag (vilket innebär att alla i laget vann sina matcher) mot Uppsala (?), härligt tjejer! Fast det är rätt roligt ändå, att de spelar för Kramfors men ingen av dem är Kramfors-tjejer från början (TG-elever mao).

Nu har jag väll uppfyllt tennisnivån för dagen i den här bloggen så då kan jag ägna mig åt annat som är aktuellt. DET ÄR FÖRSTA ADVENT IDAG! :D För mig som är världens jul-älskare så börjar nu årets bästa tid (det här är nästan bättre än sommarlovet, nästan), idag har jag ätit en lussebulle och lyssnat på julmusik precis hela dagen. Vi har dessutom börjat julpynta, cosy-times definitivt. Jag älskar allt som har med julen att göra och kan knappt vänta till december börjar på riktigt. Jag har världens mysigaste spotify-julmusik spellista på lager som jag bara väntat på att få börja spela :)

God Jul mina vänner (man får faktiskt börja önska varandra god jul redan nu, sådeså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0