Det har varit en lååång dag

Det har varit en lååång dag och trots att klockan bara är mer eller mindre 17.50 är jag redan jätte trött, jag vet inte om ni är medveten om det men jag är hos min moster i Umeå och då blir dagarna överdrivet långa...min minsta kusin Maja har inte riktigt förstått sig på det fina i att ha sovmorgon eller åtminstone att låta andra ha det. Fast jag ska inte klaga, lyckades ju faktiskt sova till 7.30 imorse.

Idag skulle vi egentligen haft spadag på IKSU men tyvärr var hudterapeuten sjuk så de ställde in, istället lyckades vi boka på Face hudstudio så nu känner jag mig extremt fräsch. Jag älskar ansiktsbehandlingar! Det rekomenderas verkligen, tjejer och killar! Faktiskt så berättade min förra hudterapeut att många killar kom till henne trots att de inte riktigt ville skylta med det. Aja, att vara fräsch är något jag verkligen hissar. Mycket mycket viktigt.

Nu ska jag fortsätta med ett helt omöjligt projekt dvs. att boka tågbiljetter på sj.se. Jag blir galen och funderar allvarligt talat på ifall de vill att man ska kunna boka överhuvudtaget. Fortsättning följer på det helt enkelt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0