10/10 - 10 & projekt utplåna utväxten

Söndag, 10/10 - 10. Lite speciellt är det faktiskt, även om jag missade klockan 10:10. Varför går tiden så fort egentligen? Alla mina dagar går lite för snabbt, vardagar och helgdagar. Det är dock helgerna jag skulle vilja ha längre, vardagarna är bara kul att de går så snabbt.

Just nu sitter jag här med ett gäng foliepaket i håret, projekt utplåna utväxten är alltså igång. Det är inte meningen att jag ska vara den blondin jag envisas om att vara egentligen, därför måste min färgning alltid göras i två steg. Först ljusfärgning och sedan slingor. Alltså inte en allt för enkel process, tur att min mammy är expert på sånt här.
Nu ska vi skölja därefter får ni så klart resultat på hur det blev, önska mig lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0