Datasalsbloggy

Bloggers, hur är det med er?

Jag har haft klassmöte med skolcoachen och inväntar Engelska då jag ska göra mitt första prov i den här kursen. Önska mig lycka till läsare, det jag antagligen behöver mer lycka till på är pluggningen jag ska (ska ska ska) göra när jag kommer hem. Så om ni har något intressant att dela med er av om Broadway är jag djupt tacksam om ni skulle tipsa mig, jag är i behov av material för ytterligare två minuter faktiskt. Aja, tyvärr har jag inga roliga foton här i skolan eftersom jag sitter i datasalen därför blir det helt bildlöst. Pussssss på er darlings ;)

Kommentarer
Postat av: rosanna

sv: åh tack snälla du!

snygging kan du va själv!!



:)<3

2010-10-06 @ 17:04:48
URL: http://rusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0