Fredagsfika och tennis (igen...)


Imorse tog jag sovmorgon istället för att vara i skolan eftersom jag tagit ledigt idag, det är ju sånna förmåner jag som spelarsyster har. Lite som en fotbollsfru fast jag är Linus storasyster, det har sina för och nackdelar precis som allt annat.

Här i Östersund har det varit en snabb match där Linus vann med 6-0 6-0 och för er som inte känner till tennisspråket betyder det vinst med så mycket som går. Därefter gick vi på stan och fikade. Vilket ni ser på fotona, jag åt blåbär/hallonpaj med vitchoklad och vaniljvisp och drack chailatte. Nu tar vi det lugnt på hotellet framför Idol och jag äter godis, faktiskt riktigt ovanligt för att vara mig. Vad säger ni om Idol förresten? Puss och kram på er sötisar, tack för att ni läser min bloggy!

Uppdatering: Olle och Andreas Weise var helt klart bäst ikväll! Mhm, vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: yasmine

mmmh, vilken god fika hehe :) när kommer du till Estocolmo? :D Puss finaste!

2010-10-09 @ 16:03:26
URL: http://helloyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0