Inget årligt kak-kalas trots traditionerna

20 oktober. Vet ni vad det innebär? Eller ja, vad det brukar innebära åtminstone? Min vän Karin fyller år idag och på den tiden KSF (Karin, Sofhia, Felicia) fanns och vi gick på Ytterlännäs hade vi vårt årliga kak-kalas precis den 20 oktober. För att Karin fyller år och eftersom vi andra två fyller år på lovet.
Förra året slog vi på stort och jag hade köpt partyhattar med tillhörande tutor, vi bjöd hela skolan på glass och smarrypinnar - ja stämningen var allmänt mysig helt enkelt. Året innan hade vi det lite mer privat med de obligatoriska kakorna i uppehållsrummet.
Karin, 14 år 2008 :)
15 år, 2009.

Sedan förra året har en massa hänt (privat dock) och idag fick det räcka med en födelsedagskram, fast jag måste tillägga att jag var galet sugen på ett härligt kak-kalas bara för att hålla på de viktiga traditionerna, men det kändes rätt fel utan Sofh och dessutom går vi i olika klasser nuförtiden.

Om ni vill kan ni klicka här för att komma till ett gulligt klipp från tiden med "Dagens KSF", det är exakt ett år sedan och som ni förstår inspelat på Karins födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0